fredag 6 november 2015

Nu har tiden kommit.

I september 2014 bokade vi en resa. En resa till Karibien. Då kändes det som det var lång tid innan vi skulle åka. Det är fördelen med att allting ha en resa inplanerat. Då har du något att se framåt. 

Idag är dagen här. Dagen då resan börjar. Jag fattar det inte ännu trots att jag sitter på flyget till Lobdon. Resan är tre dagar i Florida och sedan elva dagars kryssning. Vi är ett gäng på 12 personer som åker tillsammans. Det är ett underskattat nöje att träffa familj och vänner på en resa. Då har man verkligen tid att umgås och vara närvarande i varandras liv.

Jag skall försöka ge en bild varje dag om vad jag får vara med om och uppleva. Vi får sedan se hur mycket tillgång jag har till internet. 

Kryssningen är i Centralamerika och jag kommer att få se bild av flera spännande länder som jag inte besökt tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar