söndag 15 november 2015

Mat på en kryssning

Det är oerhört viktigt att maten är bra och varierande. Det är något cebrility cruises verkligen har lyckats med. 

Fräsch god mat hela vägen och många olika alternativ att välja mellan.

Vi på kryssningen lever och tänker mat hela tiden. Man planerar. Vad skall jag ha till frukost imorgon, lunch och middag. Om det är något som jag inte hann testa idag kan jag proväta det imorgon. Jag är absolut inte matfixerad...

Vi har bokat aquaclass och får äta i Blue restaurangen. Fantastisk mat. Vi valde också att lägga till fullt dryckespaket och det gör att vi verkligen kan njuta av juicer, smoothies, öl och vin.

På semestern är allting tillåtet. Så vi äter det vi har lust med. Men jag inser att jag behöver en avvänjningsvecka när jag kommer hem. 






1 kommentar: